16 תשובות
זה חוף..
שכל אחת תעשה מה שבא לה
כן
זה בסדר. כל אישה תלבש מה שהיא רוצה.
כן
אפשר להגיד גם אותו דבר על בנים בלי חולצה ועם בגד ים שנראה כמו בוקסר
זה חוף...
אפשר להגיד גם אותו דבר על בנים בלי חולצה ועם בגד ים שנראה כמו בוקסר
זה חוף...
יכול להיות כשחושבים על זה זה לא הכי נעים.. אבל כשלובשים את זה כבר לא שמים לב לדעתי..
שואל השאלה:
תשובות כמו "זה חוף" לא רלוונטיות אני יודעת שזה חוף וזה חא אומר שזה עדיין לגיטימי עבורי להסתובב ככה מול כולם, שואלת אם יש מזדהות
תשובות כמו "זה חוף" לא רלוונטיות אני יודעת שזה חוף וזה חא אומר שזה עדיין לגיטימי עבורי להסתובב ככה מול כולם, שואלת אם יש מזדהות
את לא הגיונית
מה את מצפה שאנשים ילבשו לים
מה את מצפה שאנשים ילבשו לים
זה המקום לזה...
זה חוף אז לא חושבת שיש בעיה
כן, אבל היום הקונפורמיות היא להוציא את הזנות מחוץ לחוף
שכל אחת תעשה מה שבא לה. אם זה נראה לך ואו למישהו אחר הזוי מהצד את יכולה לא להסתכל/להתעלם מהן, פשוט מאוד.
שואל השאלה:
^שאלתי שאלה לא בא לך בטוב אל תעני
^שאלתי שאלה לא בא לך בטוב אל תעני
כששאלת שאלה יכלת לקחת בחשבון את זה שלא כולם יסכימו איתך. זה שהתשובה שלי לא באה לך בטוב, לא הבעיה שלי.
שואל השאלה:
שכל אחד תעשה מה שבא לה זה לא תשובה זה לבטל את השאלה ששאלתי קחי לתשומת לבך אני לא אמרתי אם זה נכון או לא להיות ככה
שכל אחד תעשה מה שבא לה זה לא תשובה זה לבטל את השאלה ששאלתי קחי לתשומת לבך אני לא אמרתי אם זה נכון או לא להיות ככה
לגיטימי בעיניי. אני אישית הולכת עם ביקיני אבל עם מכנס קצר מעל כדי שאני ארגיש יותר בנוח. מרגיש לי חשוף מדי בלי מכנס קצר מעל.
באותו הנושא: