7 תשובות
השלב הראשון זה להבין שאת בהתקף ואז תחשבי שזאת לא פעם ראשונה ואז יודעת איך זה מרגיש ושהכל בסדר אחר כך
תנשמי עמוק תחשבי מחשבות טובות ותאזיני למוזיקה שמרגיעה אותך
הכל טוב זה יעבור תחשבי חיובי יהיה טוב3>
לקחת נשימה עמוקה 5 שניות לעצור את הנשימה ל3 שניות ואז 4 שניות לנשוף
תופסת אותו ביד
צריך להכיל את החרדה ולהבין שלא יקרה ממנה שום דבר רע, ושחרדה מקורה
בתהליך הישרדותי בנו ולא באמת משתגעים או מתים ממנה
תגידי לעצמך שמות של דברים שאת רואה בחדר נניח "שולחן, בושם, כיסא..." זה עוזר
תנשמי עמוק ותדאגי להזכיר לעצמך שאת בשליטה
היי, עברו כמה שעות מאז כתיבת הפוסט. איך את מרגישה עכשיו?
התקף חרדה עלול לגרום לתחושות קשות, ונראה שאת מחפשת כלים להתמודדות. האם זו הפעם הראשונה שאת חווה משהו כזה?
קוראים לי ספיר אני מתנדבת בעמותת עלם שמלווה בני נוער במגוון נושאים. אני רוצה להזמין אותך לדבר איתנו (אפשר גם בצורה אנונימית כמובן). נוכל לחשוב ביחד למה את זקוקה ולמי אפשר לפנות אם תרצי בכדי שתקבלי כלים להתמודד. בנוסף תוכלי לשתף בתחושות והרגשות שלך.
מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:

1. פה בהודעות פרטיות.

2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital

3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות או התומכים שלנו.מצרפת לך את הקישור למטה.

מחכים לך,

ספיר עלם דיגיטל.