14 תשובות
ממש לא
לא במצב הנוכחי, ולא עם הממשל הפלסטיני הנוכחי.
אנונימי
צריך פתרון אמיתי לסיכסוך, לר *חובה* 2 מדינות ל2 עמים
אבל כן, צריך לחיות פה ביחד
אבל כן, צריך לחיות פה ביחד
לא במצב כרגע
עריכה - עכשיו קראתי את התיאור וסליחה אבל מה שכתבת ממש מטומטם ותלוש מהמציאות, זה שתהיה להם מדינה ממש לא ימנע פיגועים וממש לא יהיה שלום ואחלה ויגמרו ההפגנות, ב2005 פינו את עזה ונתנו להם אותה, המצור על עזה התחיל רק ב2007 כי כל מה שיצא מההתנקות זה יותר באלגן, חמאס השתלטו על עזה והיא נהייתה עיר טרור, אם ניתן להם גם את יו"ש ועצמאות מוחלטת יהיה אפילו יותר גרוע, קודם כל זה מקום אסטרטגי מטורף ודבר שני יהיה להם הרבה יותר קל לייבא טילים ונשק, הם לא רוצים שלום עם ישראל ובגלל זה כרגע זה פיתרון לא ריאלי. לתת להם עוד שטחים ועצמאות רק יוביל למלחמה קשה יותר
עריכה - עכשיו קראתי את התיאור וסליחה אבל מה שכתבת ממש מטומטם ותלוש מהמציאות, זה שתהיה להם מדינה ממש לא ימנע פיגועים וממש לא יהיה שלום ואחלה ויגמרו ההפגנות, ב2005 פינו את עזה ונתנו להם אותה, המצור על עזה התחיל רק ב2007 כי כל מה שיצא מההתנקות זה יותר באלגן, חמאס השתלטו על עזה והיא נהייתה עיר טרור, אם ניתן להם גם את יו"ש ועצמאות מוחלטת יהיה אפילו יותר גרוע, קודם כל זה מקום אסטרטגי מטורף ודבר שני יהיה להם הרבה יותר קל לייבא טילים ונשק, הם לא רוצים שלום עם ישראל ובגלל זה כרגע זה פיתרון לא ריאלי. לתת להם עוד שטחים ועצמאות רק יוביל למלחמה קשה יותר
^^^^מה...? לא הבנתי אותך אבל ערבים צריכים לחיות פה בדיוק כמונו
כן
אנונימית
^תלוי איך יחליטו על הפתרון, אין רק אופציה אחת
^ווילי וונקה סביר להניח שלא יהיה להם מותר להיכנס לישראל ולנו לא לפלסטין אם יהיו שתי מדינות אלא אם כן יהיה בין ישראל לפלסטין הסכם שלום (מה שסביר להניח שלא יקרה אם תהיה להם מדינה עצמאית)
^מה קשור רק בגלל שהם ערבים, ערבים שתומכים בישראל ישארו פה אלה שבעד פלסטין יעברו לגור שם ואם לא יהיה איתם שלום (מה שסביר להניח שיקרה) אז הם לא יוכלו להיכנס לפה ואנחנו לא לשם בדיוק כמו שאת לא יכולה עכשיו להיכנס עם דרכון ישראלי למדינות שאין לנו יחסים איתן
^תאמין לי שאם יהיו שתי מדינות יעשו בדיקות רקע ולאנשים עפ רקע של פיגועים/קרובי משפחה שעשו פיגועים לא יתנו להישאר פה
^בדיוק בגלל זה אני נגד שתהיה להם מדינה במצב הנוכחי
^אבל מי שלא תומך פשוט לא ישאר פה גם אם הוא ירצה, זה גם לא דברים שבעייתי לבדוק אותם, לרובם יש דגלי פלסטין ברשתות החברתיות והם עוקבים אחרי עמודים כמו eye on palestine או שפשוט יתנו רק לכאלה ששירתו בצבא להישאר זו גם אופציה (יותר סבירה), אבל זה סתם דיון חסר תועלת כי מי יתן להם עצמאות במצב שאנחנו נמצאים בו רק הרס זה יביא
^מי זה הבינו? כל יומיים הפגנות לשחרור פלסטין בתל אביב + אנשים כמו אחמד טיבי עדיין מורשים לשבת בכנסת לא נראה שנלמד איזשהו לקח
לא
אנחנו עם צריך להיות מאוחדים
אנחנו עם צריך להיות מאוחדים
באותו הנושא: