9 תשובות
שואל השאלה:
וטיפשה עם תעודות, יצאת בשנה א לתארן או מדריכים?^^
אנונימי
לא כדאי לצאת לשניהם זה עמוס מדי
צא שנה הבאה לץארן
בשנה הראשונה לתארן
השנה למדריכים
שואל השאלה:
הבנתי תודה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הבנתי שבדר"כ לתארן יוצאים שנה א זה יהיה מוזר אם אני אהיה היליד בכיתה ששנה ב לא?
אנונימי
שואל השאלה:
אצלי כן מותר והוציאו אותי לשניהם אבל חלק מחברים שלי לא הוציאו לתארן אז הפ כנראה יצאו שנה הבאה אז אולי עדיף לי לצאת איתם? אבל מלחיץ אותי שלא יוציאו אותי שנה הבאה ואז לא שווה
אנונימי
זה תלוי בהקצאות של התחנה שלך, ברוב המקרים - אין אפשרות לגם וגם.
אבל בלי קשר: מדריכים נחשב לקורס יותר טוב מהתארן, אבל התארן נחשב לקורס הרבה יותר חוויתי
לא, זה לא אפשרי בתחנה שלנו
אם שילמת על מדריכים צא למדריכים ואז תארן כן