4 תשובות
בית חולים.
שואל השאלה:
אויש אז זה למה הרגשתי מזעזע אתמול היה לי חום, כאבי ראש חזקים מיגרנות מטורפות, הרבה כאבים בגוף וגם צרבת אבל נראה לי הצרבת לא קשורה
אתן לא חושבות שבית חולים זה קצת במצבי קיצון?? אני כולי נפוחה וכאובה ואנוח אבל מה אני אעשהה אמא שלי כל שנייה מתקשרת לקופ"ח
אויש אז זה למה הרגשתי מזעזע אתמול היה לי חום, כאבי ראש חזקים מיגרנות מטורפות, הרבה כאבים בגוף וגם צרבת אבל נראה לי הצרבת לא קשורה
אתן לא חושבות שבית חולים זה קצת במצבי קיצון?? אני כולי נפוחה וכאובה ואנוח אבל מה אני אעשהה אמא שלי כל שנייה מתקשרת לקופ"ח
אנונימית
אם אתם בקשר איתם זה בסדר
בית חולים זה אכן למצבי קיצון ובאלרגיה לעקיצות אין מזרק (אלא אם מדובר בעקיצות דבורים).
אבל המצב שתיארת נחשב מצב קיצון, באלרגיה כל מצב של מעל מערכת אחת ו/או חום ו/או נפיחות קיצונית בגוף נחשב מצב קיצון.
זה מצב של מיון.
אבל המצב שתיארת נחשב מצב קיצון, באלרגיה כל מצב של מעל מערכת אחת ו/או חום ו/או נפיחות קיצונית בגוף נחשב מצב קיצון.
זה מצב של מיון.
אנונימית
באותו הנושא: