7 תשובות
לא מספיק זה רק איזה 1000 קלוריות בערך
אם בא לך תשלחי לי הודעה בפרטי אני אבדוק לך כמה קלוריות את צריכה לאכול ביום בשביל לרדת באחוז שומן וכדי שלא תאבדי שריר, אבל באופן כללי זה כנראה קצת מדי
שואל השאלה:
אני בחיטוב אז זה טוב או רע?
אני בחיטוב אז זה טוב או רע?
אנונימית
מספיק? השאלה היא אם את בחיטוב, מסה או סתם שואלת.
עזבי מבחינת קלוריות זה לא טוב שהייתה לך רק ארוחה אחת וגם היא לא כ"כ מזינה תשדלי לפחות 3 אפילו שיהיו בקטנה (אני חי על מנה חמה בעבודה)
ברור שלא מספיק. מנה אחת אף פעם לא מספיקה. גוף בריא צריך 3 ארוחות לפחותת ביום
^^ זה תפקיד של איש מקצוע. לא שלך.
את לא למדת את התחום, והאתרים האלה ממש לא מדויקים. את לא יודעת את אורח החיים שלה במדויק, את לא יודעת הרכב מזון. קלוריות זה לא חוכמה כשלא מבינים בהרכב המזון שמכיל את הקלוריות. שואלת השאלה אל.
את לא למדת את התחום, והאתרים האלה ממש לא מדויקים. את לא יודעת את אורח החיים שלה במדויק, את לא יודעת הרכב מזון. קלוריות זה לא חוכמה כשלא מבינים בהרכב המזון שמכיל את הקלוריות. שואלת השאלה אל.
אנונימית
באותו הנושא: