10 תשובות
זה ממש מזעזע
את התעצבנת בצדק
את התעצבנת בצדק
וואי הייתי מתעצבנת כמוך.
אולי יש לו סיבה אבל למה לשקר ככה.
אולי יש לו סיבה אבל למה לשקר ככה.
מתעצבנת ועושה אותו דבר כמוך לא הייתי נותנת לו תכסף
שואל השאלה:
אין לו סיבה, הוא עובד בעבודה מסודרת וגר בשכירות נמוכה.
אין לו סיבה, הוא עובד בעבודה מסודרת וגר בשכירות נמוכה.
אנונימית
הייתי ממש כועסת, זה ניצול לכל דבר.
מזעזע מאוד תסיימי את הקשר הזה.
ניצול לכל דבר.
ניצול לכל דבר.
תסבירי לו שזה מגעיל שיש לו כסף אבל הוא משכנע אותך להביא לו את הכסף שלך אפילו שאת עבדת עליו כל החודש
אם כבר את זו.שאמורה לכעוס עליו לא להיפך
גם אם יש לו סיבה טובה לשמור את הכסף את לא אמורה לשלם לו שקל אחד והוא צריך להודות כל יום על זה שיש לו בת זוג שחשבה בכלל לתמוך בו וזה הזוי שבמקום להעריך את זה הוא משקר
אם כבר את זו.שאמורה לכעוס עליו לא להיפך
גם אם יש לו סיבה טובה לשמור את הכסף את לא אמורה לשלם לו שקל אחד והוא צריך להודות כל יום על זה שיש לו בת זוג שחשבה בכלל לתמוך בו וזה הזוי שבמקום להעריך את זה הוא משקר
התעצבנת בצדק.
הוא ניצל אותך
הוא ניצל אותך
תגידי לו שאת יודעת שהוא שיקר לך
ועם סכום כזה של כסף את צריכה את הכסף הזה קצת הרבה יותר ממנו
ועם סכום כזה של כסף את צריכה את הכסף הזה קצת הרבה יותר ממנו
איזה סיימון לבייב שרלול
אנונימי
באותו הנושא: