9 תשובות
תאכלי אוכל לא קרח
למה שתעשי את זה לעצמך
שואל השאלה:
כי אני רוצה
אנונימית
כן לאכול
"כי אני רוצה" תמשיכי לאכול קרח
את בן אדם את תמיד הולכת להיות רעבה אם תתקיימי על מסטיקים או קרח,אוכל זה לא משהו רע בלי אוכל אנחנו לא מתקיימים.אז תאכלי אוכל אל תרגישי רע עם זה את חייבת את זה
לאכול אוכל
הכל בסדר?
תנסי אוכל
פתרון קסם שמספיק ממנו גורם לך לא להיות רעבה
אנונימית