6 תשובות
אם רואים אותם עדיף שכן אבל אם לא ככ רואים אותם אז לא
גם אם יש הקיצוצים זה לא נורא כי זה רק בהתחלה ואז תיכנסי לגמרי ולא תרגישי כלום
שואל השאלה:
גם זה לא בכל הרגל רק בחלק
גם זה לא בכל הרגל רק בחלק
אנונימית
אם זה קוצים קטנטנים באמת שלא רואים ואת ראית רק מקרוב אז אל תגלחי אבל אם רואים וזה קריטי לך תגלחי וארחכ תמרחי אלוורה ועד שתלכי הפצעים יעלמו (אם בכלל יהיו)
אין ממש צורך.
רק על תדקרי איזה מישהו בטעות ויחשבו שיש פיגוע
רק על תדקרי איזה מישהו בטעות ויחשבו שיש פיגוע
שואל השאלה:
סתום תפה
סתום תפה
אנונימית
באותו הנושא: