8 תשובות
מה הבעיה? המון פעמים רוצים תשובות דווקא מדתיים.
כי הם חושבים שהם מבינים קצת יותר בנושא ויכולים לעזור.
פשוט תהיה דתיה ותביני את זה(:
כי הרבה פעמים אנשים שלא מאמינים יכנסו לשאלה ויגידו דברים בסגנון של "דת זה בולשיט"
בשביל למנוע את זה או להקטין את הסיכויים לכך שזה יקרה, כותבים (דתיים כנסו)

זה נכון גם כלפי (בנות כנסו) ו(בנים כנסו) או כל דבר דומה
כדי שלא יכתבו משהו בשביל הצחוק
כי דתיים מבינים בדת.
זה כמו שאני אשאל שאלה איך זה לגור בקנדה? מן הסתם שארצה שרק קנדים יענו לי
כי מן הסתם שדתיים יותר מבינים בדת ויכולים לספק תשובות יותר מספקות.