אני ממש לבנה ולפני איזה 3 חודשים הלכתי לים שהיה מלא אינדקס ושמתי שמן תינוקות והייתי איזה כמה שעות בים, כמובן שנשרפתי ברמות שלא יכלתי לזוז איזה שבוע. עכשיו הכי גרוע היה ברגליים שבאמת נשרפתי בהם משהו מפחיד בקושי יכלתי ללכת, בגדול הכל כבר עבר חוץ מרגל אחד שעדיין יש עליה סימן. כאילו האדמומיות בכל הגוף עברה אבל באחת הרגליים עדיין יש ממש סימן איפה שנשרפתי וזה אדום שם כמו צלקת אחרי פצע וכבר עבר מלא זמן זה היה באפריל.. מה אמורים לעשות עם זה?