10 תשובות
למה שתרצה להיות במחשב
שואל השאלה:
כי זה כיף
אנונימית
ולמה יש לך רגשות אשמה?
שואל השאלה:
כי זה כיף ואני מרגישה שאסור לי סתם ליהנות
אנונימית
אז אתה צריך לעשות תהליך שתגיע למסקנה שמותר לך להנות
שואל השאלה:
איך אפשר להתחיל את זה?
אנונימית
תנסה לעשות שיהיה לך זמן פנוי במשך היום...
שואל השאלה:
יש לי זמן פנוי דווקא
אנונימית
שימי זין על מוסכמות חברתיות שאומרות שאת צריכה לבלות ולצאת החוצה כל הזמן... על הדרך אם את כבר חורשת אז תלמדי משהו בתחום, תלכי להייטק וככה גם יצא מזה משהו חוץ מהנאה.
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שאני רוצה לעשות משהו סתם כי זה כיף
אנונימית