8 תשובות
כן אני כושפתי
^^^אנונימי מפלרטט עם חצי סטיפס זה כבר מטריל טיפה.
לשאלה לא נראה לי
אנונימית
כןכן(נראה לי):,)
גם אם אני אאמין בזה, עדיין לא יהיה דבר כזה בעולם שלנו.
אז לא מאמין שיש את זה.
יש לס''א כוח בעולם.
טיקטוק טועה לרוב