12 תשובות
כן
לא
כן
לא
כן יחסית
כן צריך לתפוס תם בידיים
אנונימי
קצת
כן
כן, בעיקר ממחשבות יתר
לפעמים
לא!
שואל השאלה:
אצלי החיים שלי מצד ראשון מאוד מאוד מאוד קשים ומלאים בסבל טהור כאב וייסורים, אבל מצד שני החיים שלי הם גם מהנים כיפיים ומענגים בצורה יוצאת דופן..
אצלי החיים שלי מצד ראשון מאוד מאוד מאוד קשים ומלאים בסבל טהור כאב וייסורים, אבל מצד שני החיים שלי הם גם מהנים כיפיים ומענגים בצורה יוצאת דופן..
אנונימית
באותו הנושא: