10 תשובות
ווטאפק תשתלטי על עצמך גברת
זה לא אידיאלי אבל חד פעמית זה בסדר גמור, אכלת עם זה עוד משהו?
מה לא נורא פאקינג 9 פיתות
כן למה לעזעאל שתאכלי 9 פיתות
אמ זה די לא בריא כבר אז מה שזה כוסמין
היא שינתה מ9 ל2, זה כמות ממש סביר ואין בעיה אתה.
מה קרה פתאום שינית ל2
^ראיתי שהיא שינתה את זה באתי לשלוח לך הודעה
אין עם זה בעיה בכלל, הגוף צריך פחמימה ומותר גם 3 הכל טוב