4 תשובות
שואל השאלה:
זה היה קורס בשכבה באנגלית למי שרוצה לעלות הקבצה נראלי
זה היה קורס בשכבה באנגלית למי שרוצה לעלות הקבצה נראלי
אנונימית
אם זה היה לכמעט כל הבית ספר אז אולי
אם זה רק לקבוצה קטנה אז לא
אם זה רק לקבוצה קטנה אז לא
שואל השאלה:
לאלאלאל
לאלאלאל
אנונימית
כנראה
באותו הנושא: