15 תשובות
עשיתי ב9.7 ועדיין לא קבלתי תשובות...
אמרו עד סוף אוגוסט תשובות.
אם את מתאימה לתפקיד אז מתקשרים אלייך ומזמנים אותך למיון המשך לתפקיד כלשהו...
שואל השאלה:
תודה!! 3>
בחייאת אבל עבר כבר חודש ולא קיבלתי תשובות זה אומר משהו או שזה טוב ?
ואללה הלך לי ממש טוב לא קשה רק החלק של הצורות התלת מימדיות היה קצת מציק השאר היה סבבה לקח לי 3 וחצי שעות למיון ובקשר לבסמח לקח להם פחות משבועיים אגב 9 ימים כולה
שואל השאלה:
איזה יופי נראה ממה שאתה מספר שעברת :)
אני יצא לי 3 שעות זה קצת מפחיד אותי שזה מעט אבל מקווה שזה לא ביג דיל
יותר מלחיץ אותי שאחרים שנבחנו איתי באותו היום היו משמעותית טובים יותר בכל מיני פרמטרים ואז די הלך עליי
לא יודעת, פשוט זה ממש מותח ואין לי כח לחכות לתשובה
אל תלחצי ואני עצמי עדיין לא יודע אם עברתי למרות שמיטב וחיל האוויר לא שלחו לי הודעה אחת לגבי המיון הזה
שואל השאלה:
כן צודק... זה קשה לחכות אבל
אני אישית מרגישה מתח כזה מציק כל הזמן... ואם אני לא מעסיקה את עצמי בדברים אחרים אני אחשוב על זה קבוע
מישהו פה אמר לי שלא עברנו אני עדיין אופטימי...
שואל השאלה:
אשכרה
אז יאללה סימן טוב כנראה
מחזיקה לך אצבעות שעברת!
ואני לא יכולה לדבר בפרטי :*( אין לי מספיק פרחים או משהו כזה :0
אבל בגדול היה ממש אחלה במיון, הרגשתי ממש ממש טוב עם 8 מתוך ה 9 מבחנים, רק המבחן הזה של הקוביות התלת מימדיות היה לי פחות טוב שם אבל אני מקווה ששאר המבחנים יפצו על זה...
מה איתך איך הלך?
אין לך מושג כמה שזה נכון...
עשיתי בסמ"ח והפילו אותי בשבועיים הראשונים
שואל השאלה:
אה הבנתי
מקווה שהוא טועה...
וכן לשאלתך אני לא יכולה לדבר בפרטי כרגע בגלל הפרחים :*(
שואל השאלה:
שמע ממה שאני הבנתי וזה סתם כי ראיתי שכתבו על זה בכל מיני מקומות, ככל שעובר יותר זמן זה סימן יותר טוב כי הם מעדיפים "לפסול" את המועמדים שלא עברו כמה שיותר מהר בשבוע שבועיים הראשונים ככה. לא יודעת כמה אמין וכמה נכון, אבל זה מה שראיתי לגבי זה
אבל מבינה אותך זה חתיכת מתח מטורף
אני כולה שבוע וחצי כזה וכבר משתגעת אז אתה כבר חודש זה בטוח מטיף את השכל
שואל השאלה:
מה זה מישהו
מאיפה הוא יודע??? :0
לא יודע כתב לי בפוסט אחר
תחפשי פוסטים שלי תרשמי פרח