8 תשובות
מה זאת אומרת איך? מבחינה חברתית או טכנית?
שואל השאלה:
שתיהם
שתיהם
אנונימית
שואל השאלה:
למה מאיזה סיבה ?
למה מאיזה סיבה ?
אנונימית
מבחינה טכנית זה פשוט לעבור אבל חברתית אני מקווה שתסתדרי כי זה קרה ככל שגדלים לעבור בית ספר אפילו שבשתי מקבלים יותר יפה מחילוני את התלמידים אבל אולי כדאי לך לחכות לתיכון
שואל השאלה:
^תודה
^תודה
אנונימית
לרוב בבית ספר הדתיים הרבה יותר טוב מחילוני אבל כנראה היית מקרה קיצון כי זה ידוע שהמצב החברתי שם טוב יותר
ואו שאתה גם מחרטט כי אתה שונא דתיים
ואו שאתה גם מחרטט כי אתה שונא דתיים
שואל השאלה:
בינה מלאכותית סליחה שאני לא עושה לך פרחים פשוט עשיתי ניתוק משתמש ..
בינה מלאכותית סליחה שאני לא עושה לך פרחים פשוט עשיתי ניתוק משתמש ..
אנונימית
הכל טוב
באותו הנושא: