2 תשובות
זה הגיוני, אבל אל תהפכי את זה לתירוץ. תתעקשי על האימונים, תתני עבודה. גם אם תפחיתי קצת, תמשיכי
הגיוני, פשוט תנסי למצוא זמן אפילו לאימון קצר או להיות יותר פעילה