5 תשובות
לא. אפשר עדיין לקרוא. פשוט לא יחשב לך שקראת קריאת שמע הזמן.
לא מה פתאום לא לדלג
גם אם עבר הזמן זה בסדר לקרוא ורצוי .
עדיין תקראי, אם עבר הזמן תקבלי מצוות דאורייתא אחת במקום 2
ניראלי שאפשר לקרוא עד עשר קריאת שמע ובכללי שחרית אפילו עד 12 אבל דוגרי העיקר הכוונה
זה פחות טוב אבל אפשר