7 תשובות
עזה
ברה
אנונימי
באמת על פי זה את בוחרת איפה לשרת?
אנונימי
שואל השאלה:
כן^
אנונימית
איזו הזיה רק ביגלל חתיכים? איזו נואשת נודר
אנונימי
שואל השאלה:
שש מה יש לך אתה היית רוצה להיות כמוהם סמוך עלי ובלי קשר בלי קרבי רק רוצה לדעת איפה שווה לשרת
אנונימית
^
אין תפקיד כזה חי"ר מעברים.
יש חי"ר קל, ויש מצ מעברים.
לא "הכי שווה" לא שם ולא שם.