8 תשובות
כי הכל מדכא
כי אנחנו דור מזוין
אנונימית
כי אנשים יודעים לפגוע ברגשות של אנשים בקלות
כי היום יש יותר ילדים קקי (חרא) ויותר מודעות
יותר מדי מודעות,ואני מדברת בתור ילדה מהדור הזה וגם בתור ילדה שעברה חרם בשנה האחרונה של היסודי שלה (:
אבל אני דיי גאה בעצמי שהחזקתי מעמד ולא נפלתי לדיכאון/הייתי בדיכאון (למרות שבכיתי המון,אבל הייתי חזקה)
כי אין להם את האמונה בקדוש ברוך הוא.
אין להם על מי לסמוך.
כי הם מודעים יותר לעצמם, מדברת מניסיון
כי אנשים חרא
גם הדור הקודם היה ככה, פשוט היום אנחנו יותר פתוחים לגבי זה