3 תשובות
אולי התעוררת וישר חזרת לישון בגלל שזה טכניקה לחלום חלום צלול שזוכרים יותר ממנו
איזה מגניב
שואל השאלה:
^וואלה ?
אני חשבתי שזה בגלל ששיניתי את הזמן שינה שלי .
פעם הייתי ישנה ב22:00 וקמה ב8 ועכשיו אני ישנה ב2 בלילה וקמה ב11 וחצי .
^וואלה ?
אני חשבתי שזה בגלל ששיניתי את הזמן שינה שלי .
פעם הייתי ישנה ב22:00 וקמה ב8 ועכשיו אני ישנה ב2 בלילה וקמה ב11 וחצי .
אנונימית
באותו הנושא: