6 תשובות
כולנו
רק אתה נראה לי
אם הם נכנסות לי לפה או שאני בטעות מלקקת אותם אני לא אשקר אני נהנית מהטעם שלהן
דאמ ברו
יותר מדי נתרן לא בריא
אני אישית לא טועם אותם בכוונה..כאילו כשאני בוכה צה שיוצא מהאף מגיע קודם לפה..פחות או יותר אותו טעם מרקם קצת שונה..