7 תשובות
אני איתך רצח
אני לא הכי רגילה לשים דברים כאלה או להתאפר וכזה ואז כשאני עושה את זה או שאני מרגישה מוזר או שאני מרגישה שזה מוגזם מדי וכאלה
אין על הנאמנים מוחקים לי תשובה שאני בעד הכיבוש אבל פה מישהו באמת פוגע ולא מוחקים לא כלום
חיים את 200 אחוז מהממת
זה פשוט עניין כזה של זה שאת לא בהכרח רגילה לזה אז יש לך את התחושה הזאת
כאילו אם יש משהו שכזה עזר לי לשים את זה קצת בפרופורציה זה להבין שנגיד רוב הדברים שאת תעשי
כמו להתלבש כזה משהו שהוא אולי מוגזם או חגיגי מדי לעומת מה שאת לובשת ברגיל או מתאפרת וכאלה זה להבין שיש אנשים שמתלבשים או מתאפקים ככה ביום יום שלהם
כי את יוצאת מאיזור הנוחות שלך זה לא תמיד הכי נעים לך אבל כשתתרגלי לזה יעשה לך רק טוב
כי אולי את לא רגילה/מרגישה בנוח
זה בסדר
find your power queen
אולי בגלל ביטחון עצמי
וואלה גם אני ככה
אנונימי