8 תשובות
תשלחי
לא
לא
שואל השאלה:
אל תכתבו רק כן או לא, אשמח אם תפרטו למה
אל תכתבו רק כן או לא, אשמח אם תפרטו למה
אנונימית
לא זהיא תבין את זה כסימן
כי סיימתם את הקשר ברע אז קצת מוזר שתיכתבי לה מזל טוב אבל ממש תלוי למה ההקשר נגמר
תשלחי כי גם אם סיימתן ברע המזל טוב ישמח אותה וזה לא דורש ממך יותר מדי
באותו הנושא: