7 תשובות
קודם כל להיות נחמדה תמידד
להיות עם בטחון אבל בעיקר לא להשתלט על השיחה לנסות להיות גם יותר קשובה ולצחוק ולהצחיק
הטיפ היחיד שיש לי זה לא לבקש סליחה ולא לנסות לרצות אף אחד תהי קלילה ותזקמי אל תקחי קשה דברים
לשדר ביטחון - גב זקוף, לחייך , להיכנס לכיתה כאילו את חברה של כולם שם כבר , להחמיא לאנשים על מה שאפשר להחמיא להם ומשם לפתוח שיחה ופשוט להשתלב איפה שאת יכולה אבל לא בכוח ובחיים לא לאבד את עצמך בשביל למצוא אחרים
מלא בהצלחה :)
^ טוב שלא אמרת לה פשוט להשיג חברים וזהו... תסתכלי קצת על הכיתה שלך ותנסי לראות עם מי את יכולה להתחיל לדבר ולפתח משהו
^ רק ככה זה עובד
כנל אני מרגישה בודדה רצח..
אנונימית
לחייך, לשאול אנשים מה שלומם ולהיות נחמדה