10 תשובות
אחלה רשות שבעולם (מה זה) אין על רשות מקרקעי ישראל
שהם יקרים מאוד
הם לא משהו. נכון שיש הרבה אדמה שהם לא מפשירים, אבל גם הקבלנים די חארות.
כי על האדמות שכן הופשרות, הקבלנים בונים שכונות פרווריות בצורת התכנון שחלהן, ומבזבזים שטח על חנייות, רווחים גדולים בין בניין לבניין, וכבישים רחבים. על שטח של שכונה ישראלית טיפוסית עם 1000 יחידות דיור, אפשר לבנות שכונה הדומה למרכז פריז או וינה עם 2000-3000 דירות, קטנות יותר, אך לא פחות טובות.
שואל השאלה:
^הם בכוח הופכים ישובים לערים בניגוד לרצונם של התושבים
אנונימי
שואל השאלה:
^זה עצוב אבל יש מצב שזה נחוץ. או שהם יכולים לבנות יותר לגובה בשכונות חדשות בערים שיש בהן מקום אבל בעיניי לא לשנות בכוח צביון של מקום קטן
אנונימי
אולי זה פוגע בתושבי המקום הקטן, אבל בסופו של דבר זה לטובת הכלל...
שואל השאלה:
לא יודע אוליי
אנונימי
שואל השאלה:
^^הם לדעתי מושחתים שהורסים ישובים בשביל כסף
אנונימי
כמובן בהנחה שאתה פשוט לא רוצה להפוך את ישראל לגוש בטון, ולבנות בשטחי טבע יחודיים. צריך לבנות בישובים הקיימים ולהרחיב אותם, וכל ישוב חדש צריך להיבנות כעיר באיזור מטרופוליני מקושר ולא באמצע שום מקום
רוב התחזיות הדמוגרפיות לשנת 2050 צופות שיחיו כאן 30 מיליון איש. אי אפשר להמשיך לבנות קיבוצים, מושבים, כפרים ומועצות במדינה של 21,000 ק"מ אם רוצים לספק דיור לכל אותם 30 מיליון אזרחים. חייבים לבנות ערים ומטרופולינים, עם רשתות תחבורה ציבורית חזקות וענפות.
באותו הנושא: