10 תשובות
כן
אנונימית
לי יש הפרעות נפשיות ולא
מספיק לי מה שיש לי לא צריכה עוד על הראש
אין לי בעיה לצאת עם מישהי שיש לה בעיית קשב וריכוז
לי יש הפרעות נפש לא חמורות אז נראה לי יהיה בסדר
לא
אנונימית
תלוי, אנשים כאלו ממש זקוקים לתצומת לב ולמלא אהבה, ואישית נראלי שרוב האנשים מעדיפים לקבל את זה במקום לתת. אבל אני אשמח לפגוש ולהכיר מישהו כזה לפני שאני שוללת
ברור
אני אעזור לו/ה להתמודד
כל עוד זה לא פסיכופתיה
ולשאלתך, כן. הייתי יוצאת עם מישהו כזה ואני אפילו עושה את זה :)
כן
שאלה מעולה חבל שהיא לא בחמות