8 תשובות
שמע אני לא אתיופית אבל אני לא חושבת שלמישהו אכפת מי עובר לידו ברחוב-
אנונימית
מה זאת אומרת לא בא לאתיופים באינטרנט?
אנונימית
שואל השאלה:
מתגזען אליהם באינטרנט
מתגזען אליהם באינטרנט
אנונימי
אני אישית בתיכון לא חווה גזענות לפי איך שאמרת שאני עוברת ליד אנשים הם לא ירגישו מאויימים אין לי גם את הלוק המאיים חוץ מזה כולם חברים והאתיופים נחמדים לכולם אין ממה לפחד מאיתנו אנחנו לא נושכים חחח
שואל השאלה:
כי תראי אף אחד לא בא לאתיופים ומתגזען אליהם גם לא באינטרנט
אז אני שואל אם זה משהו מעבר לזה
כי תראי אף אחד לא בא לאתיופים ומתגזען אליהם גם לא באינטרנט
אז אני שואל אם זה משהו מעבר לזה
אנונימי
שואל השאלה:
אם הם מרגישים מאנשים רגש שלילי סוג של פחד שהם עוברים לידם..
אם הם מרגישים מאנשים רגש שלילי סוג של פחד שהם עוברים לידם..
אנונימי
לא אתיופית אבל באיזה מובן כאילו
אנונימית
לא...
אנונימית
באותו הנושא: