6 תשובות
כן.
עדיף לפני יא, כמה שיותר מוקדם..
יא כבר מתחילים למידה לבגרות חבל לפספס אפילו את ההתחלה.
תלמדי ממש קשה את החומר ואפילו חומר יותר גבוה ממש שאת צריכה ללמוד!
שואל השאלה:
תודה ^
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה שענית כי אני עולה לכיתה י וכרגע אני משובצת ל3 יחל ויש לי מחר את המבחן של המעבר ל4 ואני רוצה אם לא לא אעבור שאני אשקיע ממש כל השנה ואז בסוך השנה אני אעשה את
המבחן שוב

אני בקושי יודעת משהו .. אני כאילו כן יודעת אבל את הדברים שלפי מה שהבנתי נותנים פחות נקודות
אנונימית
אבל נראלי שאת יכולה לעבור עם ציונים טובים אבל המבחן ממש ממש קשה
יש מבחן מעבר בסוף שנה