9 תשובות
תגידי לה שלא הרגשת טוב שלא תיקח דוגמה
אם היא שואלת, תגידי שאכלת משהו לא טוב והיית חייבת להוציא
למה אתם מנרמלים הפרעות אכילה?
אחותי לכי תדברי עם מישהו בבקשה
אחותי לכי תדברי עם מישהו בבקשה
נסיכה אל תשארי עם זה לבד תספרי למישהו שאת סומכת ותבקשי עזרה זה באמת מסוכן ולא בריא בבקשה תלכי למישהו ותגידו לו
שואל השאלה:
כולם יודעים
כולם יודעים
אנונימית
שלום לך אנונימית,
אני מבין שעובר עליך תקופה לא קלה ומורכבת. אני מעריך מאוד שאת פונה לעזרה ולא מתבצרת בתוך עצמך. בקשר למצב שלך הלא קל רוצה להגיד לך שאת חייבת לזכור שהערך שלך כאדם לא פוחת בשום דרך או צורה בגלל ממדי הגוף שלך או בגלל דפוסי האכילה שלך. אחד הדברים החשובים הוא לאהוב את עצמך איך שאת, ולא משנה מה יהיו דפוסי האכילה שלך.
אצל כל אחד ואחת מהלך ההחלמה שונה, לכן חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע שמומחים לנושא.
ממליץ שתתייעצי עם מישהו שייתן לך תשובה שמתאימה לך. כדאי לפנות לרופא משפחה או רופא ילדים.
יום טוב לך
אני מבין שעובר עליך תקופה לא קלה ומורכבת. אני מעריך מאוד שאת פונה לעזרה ולא מתבצרת בתוך עצמך. בקשר למצב שלך הלא קל רוצה להגיד לך שאת חייבת לזכור שהערך שלך כאדם לא פוחת בשום דרך או צורה בגלל ממדי הגוף שלך או בגלל דפוסי האכילה שלך. אחד הדברים החשובים הוא לאהוב את עצמך איך שאת, ולא משנה מה יהיו דפוסי האכילה שלך.
אצל כל אחד ואחת מהלך ההחלמה שונה, לכן חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע שמומחים לנושא.
ממליץ שתתייעצי עם מישהו שייתן לך תשובה שמתאימה לך. כדאי לפנות לרופא משפחה או רופא ילדים.
יום טוב לך
תגידי שאכלת משהו שעשה לך כאב בטן והקאת
כלום אין לך מה לעשות
תגידי שאכלת משהו לא טוב ולא הרגשת טוב ובגלל זה הקאת
באותו הנושא: