4 תשובות
מישהו באמת קרה את זה
תשמע זה חד משמעית לא מכבד גם אם הסיבה היא בשביל משהו טוב.
אל תרגיש כל כך חרא עם עצמך פשוט תדע לא לעשות את זה שוב ושחבר שלך לא יפלוט על זה שום דבר
אתה עשית סבבה, אני מבינה שאתה רוצה לכבד את הפרטיות שלך אבל מי כבר הולך לגלות שהשמעת את זה לחבר שלך? ובסופו של יום עשית את זה כדי לעזור לה אז אני לא רואה בעיה.
אם אתה ממשיך לדבר איתה מעבר לחצי שנה בונה איתה קשר אמון חזק, פשוט תספר לה