5 תשובות
לא, מה פה לא בסדר?
את לא עושה טעות פשוט תשימי לב שהוא גם מחמיא לך ושזה הדדי
לא הכל בסדר
אבל תשימי לב לדגלים אדומים וכאלה אם את דואגת
אבל תשימי לב לדגלים אדומים וכאלה אם את דואגת
לא, הכל בסדר
לא, תאמני לי בתור בנים אנחנו לא מקבלים מלא מחמאות אל תתני הרבה כל הזמן אבל תחמיאי לו מדי פעם כי זה יעשה לו את היום
באותו הנושא: