9 תשובות
רק חלק
רק חלק, 3 יח"ל מתמטיקה עושים בכל שנה יחידה אחת ובסוף כיתה יב יש לך את כל היחידות :)
שואל השאלה:
כמה אחוז זה מהבגרות?
כמה אחוז זה מהבגרות?
אנונימית
זה בגרות פנימית זה לא באמת נחשב בגרות חשובה
יהיה לך בכיתה יא שתי בגרויות חיצוניות וסיימת
יהיה לך בכיתה יא שתי בגרויות חיצוניות וסיימת
אנונימית
זה רק חלק
זה בגרות פנימית...
זה רק חלק מסך הבגרויות שיהיה לך במתמטיקה, את לא מסיימת לגמרי את המקצוע
זה רק חלק מסך הבגרויות שיהיה לך במתמטיקה, את לא מסיימת לגמרי את המקצוע
אם אני לא טועה השאלון בי ל3 יח"ל הוא 25%
ציון של כיתה י' הוא 25%
ציון של כיתה יא הוא 40%
ציון של כיתה יב הוא 35%
ציון של כיתה יא הוא 40%
ציון של כיתה יב הוא 35%
לומדים ועוד איך, תתכונני כי הבגרות ביא תהיה יותר קשה מי
באותו הנושא: