7 תשובות
מה בדיוק מאוחר בלהוציא רישיון בגיל 18+??
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני גם לא הבנתי מה הבעיה יש יותר מבוגרים שמוצאים
כן אני גם לא הבנתי מה הבעיה יש יותר מבוגרים שמוצאים
אנונימית
שואל השאלה:
לא^
לא^
אנונימית
שואל השאלה:
מזדהה 2
מזדהה 2
אנונימית
זה בסדר אבל רוב הסיכויים שהמנוע קצת יתקשה בתחילה לזוז
כןכןכ ברור גם אח שלי עשה ככה
אנונימית
mookon- אני בת 22 ואין לי רישיון 18 זה ממש ממש לא מאוחר
אנונימית
באותו הנושא: