8 תשובות
לכתוב ראשונה ולהעיף אותו לאלף עזאזל
מי הוא בכלל? מגיע לך יותר.
אם את בטוחה אז אין לך סיבה להמשיך את זה אלה אם כן את רוצה לנסות להתגבר על זה
אנונימי
תכתבי לו עכשיו
תלוי איך גילית
אנונימי
שואל השאלה:
לכתוב לו "בגלל שעדיין יש לי בך טיפת אמון אני אתן לל הזדמנות לספר לי, יש לך משהו להגיד לי?" ?
אנונימית
תלוי בני כמה אתם
אנונימי
כן,מעולה
אנונימית
כתבי לי ותעיפי אותו לאלף עזעזל