6 תשובות
לך כל זה
זה סבבה לגמרי, לך על זה
זה אחלה אם תסביר שראית באינטגרם שיש לה אחלה טעם במוזיקה אבל לדעתי זה יוצא קצת מוזר לומר שהיא נראית כאילו יש לה טעם טוב במוזיקה וזה גם יהפוך את זה לדי ברור שיש לך קראש עליה לול

אבל תעדכןן
שואל השאלה:
אין לי ממש אינסטגרם לול
יש לי משתמש פיקטיבי רק בשביל זה (לראות מה מעניין אותה)
אנונימי
חלום. תעדכן אותנו מה קורה!!