5 תשובות
כן
הגיוני
גם אני הייתי ככה בגיל 13
מהממת
גם אני הייתי ככה בגיל 13
מהממת
הגיוני? אם את חושבת שכן אז כן
וואי זה נדיר כאלה אנשים אני אוהבת
הגיוני כן. נפוץ לא כל כך.
באותו הנושא: