4 תשובות
שואל השאלה:
אין לי מושג ניראלי פשוט בדעה פוליטית
אין לי מושג ניראלי פשוט בדעה פוליטית
אנונימית
שמאלני: בעד לגנוב כסף מאחרים, להגביל את האזרחים ולחזק את הממשל הגדול..
ימני: לשחרר את הכלכלה
בארץ כולם שמאלנים ופשיסטים.
ימני: לשחרר את הכלכלה
בארץ כולם שמאלנים ופשיסטים.
אני לא אתייחס עכשיו לעולם אלא בישראל.
ימין פוליטי דוגל בשמירת היהדות בישראל ושמירת חוקותיה למדינה.
אידאולוגית היסוד שלו זאת לאומיות יהודית בזכות הציונות, משא ומתן קשה עם הפלסטינים בלהרחיב את שטחי המדינה ולספח בחזרה את השטחים הנקראים "הרשות הפלסטינית" שיקראו בעתיד "ארץ ישראל השלמה"
הוא דוגל גם בליברליזם כלכלי שתעשה מה שאתה רוצה עם הכסף ואם תפסיד אותו אכלת אותה,
אבל כל המהות שלו זה לשמור על הציונות ועל אופיה היהודי והדתי במדינה.
שמאל פוליטי דוגל בשיווין, ובזכויות האדם, לעיתים גם קומוניזם ומימושם בזכות הציונות.
הוא תומך בליברליזם חברתי לעזור לחלש מבחינה כלכלית, ותומך בהפרדת הדת מהמדינה בדברים של תחב"צ בשבת, נישואים אזרחיים, לאפשר חופש דת לכל אזרח ולמחוק את הדת מהמדינה.
ומבחינת הפלסטינים הם בעד לעשות הסכמי שלום איתם גם אם הקיצוניים מהם ירצו לתת להם שטחים ולא לפרוץ ולקחת להם את "השטחים שלהם" ולבגוד במדינת ישראל.
אני הסברתי את זה ברור אז בלי האשמות ואני אומר שאדם ימני הוא לא כל כך נורא ואדם שמאלני גם לא כל כך נורא.
שניהם רוצים לטובת המדינה ואי אפשר להכניס ימין או שמאל גם לרפורמה המשפטית.
ואין שום צד צודק כי לכל אחד יש תפיסה ודעות שונות מבחינת הפוליטיקה הישראלית.
בסופו של דבר הפוליטיקה גורמת לפילוג העם שאתה בוחר ימין או שמאל.
ימין פוליטי דוגל בשמירת היהדות בישראל ושמירת חוקותיה למדינה.
אידאולוגית היסוד שלו זאת לאומיות יהודית בזכות הציונות, משא ומתן קשה עם הפלסטינים בלהרחיב את שטחי המדינה ולספח בחזרה את השטחים הנקראים "הרשות הפלסטינית" שיקראו בעתיד "ארץ ישראל השלמה"
הוא דוגל גם בליברליזם כלכלי שתעשה מה שאתה רוצה עם הכסף ואם תפסיד אותו אכלת אותה,
אבל כל המהות שלו זה לשמור על הציונות ועל אופיה היהודי והדתי במדינה.
שמאל פוליטי דוגל בשיווין, ובזכויות האדם, לעיתים גם קומוניזם ומימושם בזכות הציונות.
הוא תומך בליברליזם חברתי לעזור לחלש מבחינה כלכלית, ותומך בהפרדת הדת מהמדינה בדברים של תחב"צ בשבת, נישואים אזרחיים, לאפשר חופש דת לכל אזרח ולמחוק את הדת מהמדינה.
ומבחינת הפלסטינים הם בעד לעשות הסכמי שלום איתם גם אם הקיצוניים מהם ירצו לתת להם שטחים ולא לפרוץ ולקחת להם את "השטחים שלהם" ולבגוד במדינת ישראל.
אני הסברתי את זה ברור אז בלי האשמות ואני אומר שאדם ימני הוא לא כל כך נורא ואדם שמאלני גם לא כל כך נורא.
שניהם רוצים לטובת המדינה ואי אפשר להכניס ימין או שמאל גם לרפורמה המשפטית.
ואין שום צד צודק כי לכל אחד יש תפיסה ודעות שונות מבחינת הפוליטיקה הישראלית.
בסופו של דבר הפוליטיקה גורמת לפילוג העם שאתה בוחר ימין או שמאל.
שמאלני = בן גביר
ימני = גנץ
ימני = גנץ
באותו הנושא: