11 תשובות
את כאילו חושבת שחילונים ידעו להילחם לפני שהן נכנסו לצהל?
כולם למדו
כולם למדו
שואל השאלה:
נכון, מה שאני אומרת זה שאסור ללמד חרדים להלחם.
אחרת יהיה להם יותר כח במדינה.
נכון, מה שאני אומרת זה שאסור ללמד חרדים להלחם.
אחרת יהיה להם יותר כח במדינה.
אנונימית
אבל בעתיד יהיה כאן רוב דתי. זה יוביל לכך שפחות מ-30 אחוזים מהאזרחים יתגייסו, הצבא יקרוס.
איך יהיה פה רוב דתי
שואל השאלה:
דתיים רגילים ודתיים לאומיים הם בסדר, הבעיה היא חרדים. אותם לא צריך לגייס.
וישראל בחיים לא תהיה רוב חרדי, יותר מידי אנשים עוזבים את המגזר כשהם גדלים.
דתיים רגילים ודתיים לאומיים הם בסדר, הבעיה היא חרדים. אותם לא צריך לגייס.
וישראל בחיים לא תהיה רוב חרדי, יותר מידי אנשים עוזבים את המגזר כשהם גדלים.
אנונימית
^^^
כמה ילדים יש למשפחה חרדית ממוצעת לדעתך? הם רק מתרבים ומתרבים. זו עובדה שבעתיד הרוב במדינה יהיה מורכב מחרדים. הצבא יהיה צבא בחירה כי נגיע לפחות מ-30 אחוזי מתגייסים.
^ כמות זניחה עוזבת לעומת כמות החרדים פה.
כמה ילדים יש למשפחה חרדית ממוצעת לדעתך? הם רק מתרבים ומתרבים. זו עובדה שבעתיד הרוב במדינה יהיה מורכב מחרדים. הצבא יהיה צבא בחירה כי נגיע לפחות מ-30 אחוזי מתגייסים.
^ כמות זניחה עוזבת לעומת כמות החרדים פה.
שואל השאלה:
אני חושבת שאנשים לא הבינו אותי, אני חילונית.
אני אומרת שזה טוב שחרדים לא בצהל כי אני לא רוצה שהם ילמדו להילחם. אני רוצה שצהל ישאר צבא חילוני ושכל האנשים בארץ שיודעים להלחם יהיו חילונים.
אני חושבת שאנשים לא הבינו אותי, אני חילונית.
אני אומרת שזה טוב שחרדים לא בצהל כי אני לא רוצה שהם ילמדו להילחם. אני רוצה שצהל ישאר צבא חילוני ושכל האנשים בארץ שיודעים להלחם יהיו חילונים.
אנונימית
שואל השאלה:
שליש מהחרדים עוזבים את המגזר כשהם גדלים. זה אומר שבממוצע רק 4 חרדים גדלים(כי הם מולידים 6 בממוצע).
לצורך השוואה לשאר ישראל בממוצע יש 3 ילדים, ואם את מוסיפה את ה2 החרדים שעוזבים זה יוצא 5.
הקהילה שבאמת גדלה בארץ אלה המסורתיים והדתיים הרגילים.
שליש מהחרדים עוזבים את המגזר כשהם גדלים. זה אומר שבממוצע רק 4 חרדים גדלים(כי הם מולידים 6 בממוצע).
לצורך השוואה לשאר ישראל בממוצע יש 3 ילדים, ואם את מוסיפה את ה2 החרדים שעוזבים זה יוצא 5.
הקהילה שבאמת גדלה בארץ אלה המסורתיים והדתיים הרגילים.
אנונימית
^
הם עדיין ממשיכים להוליד. קראתי עכשיו מחקר ורק אחד מתוך 10 עוזב את המגזר.
זו מגמה לא מאוד מהירה, אבל משמעותית, כבר בעוד עשור הם יהיו הרוב במדינה הזאת.
הם עדיין ממשיכים להוליד. קראתי עכשיו מחקר ורק אחד מתוך 10 עוזב את המגזר.
זו מגמה לא מאוד מהירה, אבל משמעותית, כבר בעוד עשור הם יהיו הרוב במדינה הזאת.
שואל השאלה:
אנשים אמרו שבעוד עשור הם יהיו הרוב כבר חמישים שנה.
חוץ מזה שהם רק 13% אחוז מהמדינה, גם הם הם יעשו 30 ילדים הם לא יהיו הרוב עוד עשור. המתמטיקה לא מסתדרת.
אנשים אמרו שבעוד עשור הם יהיו הרוב כבר חמישים שנה.
חוץ מזה שהם רק 13% אחוז מהמדינה, גם הם הם יעשו 30 ילדים הם לא יהיו הרוב עוד עשור. המתמטיקה לא מסתדרת.
אנונימית
המציאות היא שחילוני לא באמת רוצה צבא חרדי, אבל הוא כן רוצה תירוץ לשנוא חרדים.
באותו הנושא: