6 תשובות
נראה לי כדי שתפרדי ממנו
שבי איתו לשיחה ותגידי לו איך את מרגישה, ושלא יגיד שזה "בראש שלך" כי עובדה שההתנהגות שלו קצת השתנתה וזה גורם לך להרגיש בצורה מסוימת
ואת רוצה להבין מה השתנה, ולשתף איזה דברים קרו שגרמו לך להרגיש שהוא לא מתעניין בך ושהוא יבש.
שואל השאלה:
אחותי אנחנו שנה וחצי ביחד זה לא בא ברגל^ לא נפרדים בשלב כזה על שטויות
אנונימית
אבל הוא יבש אלייך אז זה לא כזה טוב לפעמיים צריך להיפרד
זה שהוא יבש אליה זה לא סיבה ישר להיפרד.
אבל כן את צריכה להיפגש איתו ולדבר איתו וכמו שmalia רשמה, שלא יחרטט שזה "בראש שלך".
את יכולה לנסות לדבר איתו אבל אם הוא לא יסכים איתך אז זה כבר בעיה