9 תשובות
מכירה מעולה (:
כן
אנונימית
יאפ
חווה את זה בשניות אלה
במשפחה המורחבת אני סוג של נחשבת ה"כבשה השחורה" אבל אני כבר רגילה אז זה סבבה לי, לא באמת כזה אכפת לי
שואל השאלה:
^^כנל
אנונימית
שואל השאלה:
זה כואב
אנונימית
לפעמים במורחבת
מכיר ורגיל. תלמדי לקבל את עצמך, את לא צריכה להיות כמו אנשים אחרים. יש לך את הייחודיות שלך וזה טוב, ואת תמצאי בעתיד אנשים שהם כמוך.