9 תשובות
מכירה מעולה (:
כן
אנונימית
יאפ
חווה את זה בשניות אלה
חווה את זה בשניות אלה
במשפחה המורחבת אני סוג של נחשבת ה"כבשה השחורה" אבל אני כבר רגילה אז זה סבבה לי, לא באמת כזה אכפת לי
שואל השאלה:
^^כנל
^^כנל
אנונימית
שואל השאלה:
זה כואב
זה כואב
אנונימית
לפעמים במורחבת
אני
מכיר ורגיל. תלמדי לקבל את עצמך, את לא צריכה להיות כמו אנשים אחרים. יש לך את הייחודיות שלך וזה טוב, ואת תמצאי בעתיד אנשים שהם כמוך.
באותו הנושא: