5 תשובות
סבירים
אנונימי
כל בני האדם יעברו או עברו משבר כל שהו בחיים שלהם. החיים עצמם הם עליות ומורדות
אני חושבת שכולם סובלים או סבלו מתישהו אבל זה תלוי מה כל אחד מגדיר כסבל
יש כאלה שיגדירו שהחיים שלהם קשים, ובעיניי אדם אחר זה חיים סבירים ולהפך
זה מאוד אינדיבידואלי
אני חושבת שקושי הוא אינדיבידואלי ולא סובייקטיבי
כל אחד עובר קשיים ככה החיים מתקדמות
אי אפשר להשוות את הדברים ולהחליט שאחד עובר ואחד פחות
אנשים אף פעם לא יודעים מה יהיה יותר גרוע
סתם זו תשובה מתייפייפת
מה שאני באמת חושבת זה אנשים לוקחים את החיים קשה מדי וזה גורם להם לקחת דברים מסוימים קשה יותר ממה שהם
הם מחפשים סיבות למה קשה להם
אני מאמינה שזה איזה צורך הישרדותי באיזשהו מקום
אבל רוב האנשים סתם בכיינים ומפונקים ובוכים סתם
אבל מי אני שאשפוט כי אני גם מאמינה שהיו לי חיים קשים
היום אני כבר במקום יותר טוב והתגברתי עליהם אז הם נראים לי פחות ממה שהם היו
אבל כן מאמינה שלהרבה אין פרספקטיבה טובה
מתקדמים