11 תשובות
אני לא מאמינה באהבה
אני יודעת שאהבה קיימת.
אני יודעת שאהבה קיימת.
לא , אהבה זה דבר כואב שאיבד את האמונה שלי
חדד משמעיתת
כן
אני מאמין שיש אנשים שתהיה להם אהבת אמת ויש אנשים שלא
אבל באהבת אמת תמימה בלי מניפולציות אני חושב שזה קיים אבל נדיר
אבל באהבת אמת תמימה בלי מניפולציות אני חושב שזה קיים אבל נדיר
לע
יש ככ הרבה אנשים בעולם ועם רובם אני כנראה יכולה לחיות באושר ואושר
יש ככ הרבה אנשים בעולם ועם רובם אני כנראה יכולה לחיות באושר ואושר
לא.
אהבה בסרטים
השאלה במקורה טיפשית אך ברור שזה אינה הכוונה אך אגיד בכל זאת.
באהבה לא מאמינים.
מבינים ויודעים שהיא קיימת
זה רגש.
וגם שואלת השאלה מרגישה אותו או הרגישה אותו בעבר.
לכן אמונה לא בדיוק קשורה פה אבל סבבה הבנתי את הכוונה.
לא יודעת אם יש אדם שנועד לכל אדם.
שמעתי וזה גם היהדות אומרת שיש כמה אנשים פוטנציאלים לכל אדם.
אפשר לראות את זה לבד במציאות.
אנשים חווים בחיים שלהם כמה מערכות יחסים ובכולם הם אוהבים והם מתאימים(ברב המקרים וגם אם לא הבנתם לא להתפס).
לכן לא חושבת שאמור להיות אדם אחד המיועד אך ורק לך.
אהבה זה המון דברים.
בגדול אהבה זה בחירה.
אנשים בוחרים לאהוב כל יום מחדש.
אנשים בוחרים להשאר במערכות יחסים גם כשלא תמיד מרגישים את האהבה. יודעים שהיא קיימת. אבל לא תמיד מרגישים אותה בשיא העוצמה.
אהבה זה גם רגש שאפשר לשלוט עליו כמו כל שאר הרגשות. כנראה שגם יהיו רגשות שלילים כלפי בן זוגך. השאלה היא איך את מנווטת אותם. על מה את שמה פוקוס. לאהוב צריך לדעת.
זאת דעתי
באהבה לא מאמינים.
מבינים ויודעים שהיא קיימת
זה רגש.
וגם שואלת השאלה מרגישה אותו או הרגישה אותו בעבר.
לכן אמונה לא בדיוק קשורה פה אבל סבבה הבנתי את הכוונה.
לא יודעת אם יש אדם שנועד לכל אדם.
שמעתי וזה גם היהדות אומרת שיש כמה אנשים פוטנציאלים לכל אדם.
אפשר לראות את זה לבד במציאות.
אנשים חווים בחיים שלהם כמה מערכות יחסים ובכולם הם אוהבים והם מתאימים(ברב המקרים וגם אם לא הבנתם לא להתפס).
לכן לא חושבת שאמור להיות אדם אחד המיועד אך ורק לך.
אהבה זה המון דברים.
בגדול אהבה זה בחירה.
אנשים בוחרים לאהוב כל יום מחדש.
אנשים בוחרים להשאר במערכות יחסים גם כשלא תמיד מרגישים את האהבה. יודעים שהיא קיימת. אבל לא תמיד מרגישים אותה בשיא העוצמה.
אהבה זה גם רגש שאפשר לשלוט עליו כמו כל שאר הרגשות. כנראה שגם יהיו רגשות שלילים כלפי בן זוגך. השאלה היא איך את מנווטת אותם. על מה את שמה פוקוס. לאהוב צריך לדעת.
זאת דעתי
אני אתחיל בזה ששום דבר לא נוצר ספציפית בשבילי. מישהו יכול להתאים לשני, זה כן, אבל הוא לא " נועד " . אבל כן, ברור שאאמין באהבה, היא קיימת, את מרגישה אהבה אל מישהו, אז הינה, היא קיימת :)
אני חושב שכן
באותו הנושא: