9 תשובות
כן זה בסדר לגמרי
כן זה בסדר
בסדר גמור
כן .לרוב נשים רגישות ועדינות יותר
כן, זה בסדר והגיוני
לא, אתה גבר ואתה צריך לדעת איך להתנהג עם גברים אחרים.

אם לא ידרכו עליך, שלא תגיד שלא אמרתי ושלא שמעת.

תמיד המינוסים מגיעים לאלה שאומרים את האמת ויודעים מה הם אומרים איזה אירוניה
אנונימי
בוודאי זה הכי הגיוני אני לא אומרת שכל הזכרים נוראיים פשוט יש הרבה יותר סיכוי שיהיה לך איזשהו טראומה מאיזה זכר ביסודי או משהו אז זה הכי בסדר בעולם ואגב זה לא שנקבות הם פחות גרועות אני שמחה שבמקרה שלך הבנות היו סבבה
לסיכום המין האנושי הוא מפוצץ ברוע ואכזריות בלי הבדלי דת גזע או מין!
מקווה שעודדתי אותך :) לב