7 תשובות
יכול להבין ולהתחבר
אני לא, אבל את בטוח לא היחידה, ואין בזה רע
אני אישית מעדיפה צנוע, סתם כי יותר נוח לי.
אבל זה לגיטימי והכי מובן בעולם שתעדיפי חשוף.
אני חושבת שגם צנוע וגם חשוף מובנים לגמרי, את לא חייבת לאף אחד דין וחשבון.
ולשאלתך, יש המון שמרגישות ככה.
רוב החברות שלי ואחיות שלי ככה :)
אנונימית
היה לי איזה שנתיים שהסתובבתי רק עם בגדים ארוכים וזרוקים כי התביישתי בגוף שלי מאז רק חשוף בגדים רחבים גורמים לי להראות כמו זכר ולהרגיש רע עם עצמי באמת שאני מעדיפה חשוף בקיץ אין לי חולצה אחת שעוברת את הפופיק חוץ מחולצות אוברסייז יפות כאלה עם הדפסים עליהן יש כאלה שזה שורף להן אבל לא אכפת לי
להסתיר זה לא בהכרח להתבייש פשוט קר לפעמים
זה נשמע לי לא כזה טוב באותה מידה שזה לא כזה טוב להסתיר כל הזמן את הגוף, אבל עניין שלך
לחסות את הגוף לא אומר להתבייש בו

אני דווקא מעדיף להתלבש צנוע יחסית

המטרה של הלבוש הצנוע בוא לא לדכא את הגוף ולא כלום
אנונימי
אני הפוך