10 תשובות
כמובן
כן זה מאוד הגיוני
שואל השאלה:
אני לא מגזימה?
בנים מפחידים אותי בקטע מטורף (לא בגלל הטרדות)
אנונימית
את לא מגזימה.
כן גם אני לגיטימי מה שנוח לל
אנונימית
כן זה לגיטימי מאוד, אני גם מעדיפה ללמוד עם בנות זה מרגיש יותר נוח לא מבחינה כמו שאמרת בכללי.
כן ברור
אנונימית
כם בול גם אני ככה
כן בחירה שלך מה שנוח לך