15 תשובות
לא רוצה אל תגידי מישהו ביקש ממך? ככה אומרים
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה מזעזע להגיד את זה
כי זה מזעזע להגיד את זה
אנונימית
מה בדיוק מזעזע אותך? ערבים הם לא בני אדם? לפני שאת אומרת לא הם לא כולם בלי יוצא מן הכלל טרוריסטים
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא בני אדם למה את חושבת שהם בני אדם?
הם לא בני אדם למה את חושבת שהם בני אדם?
אנונימית
טוב הבנתי אין עם מי לדבר בהצלחה עם השנאת חינם שלך מאמוש חג שמח
אנונימית
שואל השאלה:
חג לא שמח גם לך מתייפייפת!
חג לא שמח גם לך מתייפייפת!
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אבל הם עדיין לא באמת בני דודים של יהודים
בסדר אבל הם עדיין לא באמת בני דודים של יהודים
אנונימית
על פי הסיפור התנ"כי לאברהם היו שני בנים, יצחק וישמעל. ישמעל היה אח למחצה של יצחק, משפחתה של שרה- הגר, ומקובל שממנו יצא העם הערבי. יעקב, בנו של יצחק, מקובל שממנו יצא עם ישראל. כך שאפשר לומר שהערבים הם בני בני דודים. ואם את רוצה: בני דודים של בני דודים של בני דודים וכו' וכו'.
כי על פי הדת, היהדות מגיעה מצאצאיו של יצחק, והאיסלאם מצאצאי ישמעאל.
זה שקוראים להם בני דודים זה לא כזה נכון פשוו משתמשים בזה ככינוי להם
וחוץ מזה הם כן בני אדם פשוט יש כאלן שממש שורף להם שזה במדינה שלנו ולא כולם כאלו יש בני דודים שהם כלכך טובים אמן ותתקלי בחדר מהם ותראי כמה מכניסים לך שטויות לראש
זה שהם מאותו "גזע" מה שנקרא לא אומר שכולם רעים ובכולם יש שנאה רק להרוג ולהרוג
וחוץ מזה הם כן בני אדם פשוט יש כאלן שממש שורף להם שזה במדינה שלנו ולא כולם כאלו יש בני דודים שהם כלכך טובים אמן ותתקלי בחדר מהם ותראי כמה מכניסים לך שטויות לראש
זה שהם מאותו "גזע" מה שנקרא לא אומר שכולם רעים ובכולם יש שנאה רק להרוג ולהרוג
אנונימית
שואל השאלה:
בצחוק לא הייתי אומרת שהם בני דודים שלי רק לחשוב על זה, זה מזעזע ואם אתם חושבים שהם בני אדם אין לי מה להגיד
בצחוק לא הייתי אומרת שהם בני דודים שלי רק לחשוב על זה, זה מזעזע ואם אתם חושבים שהם בני אדם אין לי מה להגיד
אנונימית
הם בני אדם.
שואל השאלה:
הם רק בדמות של בני אדם אבל הם לא
הם רק בדמות של בני אדם אבל הם לא
אנונימית
מקור?
כהנא?
באותו הנושא: