4 תשובות
את יכולה ללכת למיון אין בעיה.
דם בצואה סימן לא טוב גם השאר לא
לכי למיון
תוריד תדאגה מהראש
לכי למיון
תוריד תדאגה מהראש
למיון, נשמע לא טוב עדיף לא לחכות
מיון
באותו הנושא: